Vermindering CO₂-uitstoot en energiebesparing voor Altera Retail Fund in 2024

Het kabinet heeft de afgelopen periode de maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, verder aangescherpt. Deze maatregelen hebben een grote impact op een deel van onze huurders. Voor woning- en winkelhuurders die hierdoor worden getroffen zullen wij – zolang deze maatregelen van kracht zijn – maatwerkoplossingen bieden.
Woning huurders
Door de Covid-19 maatregelen kunnen huurders, als gevolg van terugval van inkomen, in een situatie komen waarin het betalen van de huur een probleem kan zijn. Voor deze huurders, met name flexwerkers, zzp’ers en zelfstandige ondernemers, werkt Altera samen met haar externe beheerders aan maatwerkoplossingen. Dit betekent onder andere dat Altera:
Retail huurders
Meerdere belangenorganisaties, waaronder Detailhandel Nederland en Vereniging van Institutionele Beleggers in Nederland (IVBN), hebben een oproep gedaan aan alle retailers en eigenaren van winkelvastgoed in Nederland. Altera volgt de aanbevelingen wat onder andere betekent dat Altera:
Voor meer informatie over de oproep
https://www.ivbn.nl/actueel-artikel-detail/oproep-aan-alle-huurders-en-verhuurders-van-winkelruimte-in-nederland
Kantoor Altera
Door de aangescherpte overheidsmaatregelen blijft Altera, conform haar business continuity plan, de dienstverlening tot 1 juni 2020 buiten kantoor voortzetten: onze medewerkers werken vanuit huis. Het welzijn van onze medewerkers en onze klanten blijft onze prioriteit.
We blijven de adviezen en maatregelen van de overheid nauwgezet volgen en waar nodig zullen we aanpassingen in onze dienstverlening doorvoeren. U kunt ons bereiken via onze bekende mobiele nummers en e-mailadressen of centraal via +31 20 545 20 50 of
info@alteravastgoed.nl
.