Direct naar content

Organisatie

Onze organisatie is ingericht op de hoofdactiviteiten fund-, portefeuille- en assetmanagement en op de noodzakelijke ‘checks & balances’ binnen de organisatie en de processen. Alle relevante disciplines voor het volledig zelfstandig en onafhankelijk functioneren zijn hiervoor aanwezig. Een hoge mate van efficiency wordt bereikt door de inzet van beproefde systemen en processen.

Directie

Jaap van der Bijl (CEO)
Investor Relations, Juridische & Fiscale Zaken, HR, Secretariaat, Research & Strategie, Acquisitie, ESG, Secretaris

Erwin Wessels (CIO/COO)
Portefeuille Management Woningen – Winkels, ESG Project Management en Technisch Project Management

Cyril van den Hoogen (CFO)
Administratie & Rapportage, Control, Risk Management, Compliance en Digital Management

Raad van Commissarissen

De Raad van Commissarissen houdt toezicht op Altera, het door de directie van Altera vastgestelde beleid en de algemene gang van zaken bij Altera. Aangezien de werkzaamheden van Altera worden uitgevoerd als Beheerder van de vastgoedfondsen, heeft de Raad van Commissarissen functie ten aanzien van de fondsen.

De RvC speelt een rol in de besluitvorming bij grote acquisities en disposities. De voorzitter treedt op als voorzitter van de Participanten Vergaderingen.

De Raad van Commissarissen bestaat uit:

Maria Molenaar, Voorzitter | Heino Vink | Patrick Groenendijk

CFO

CEO

CIO / COO

Vragen?

Neem gerust contact met ons op. 
Wij zijn te bereiken van 08:30 – 17:30 uur.

020 545 20 50